اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

مدیرفنی رکن آذین: آمدم تا از آبروی خراسان دفاع کنم | هیچکس جرات پذیرفتن هدایت رکن‌آذین را نداشت

  • کد خبر: ۱۳۹۴۴۷
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
مدیرفنی رکن آذین: آمدم تا از آبروی خراسان دفاع کنم | هیچکس جرات پذیرفتن هدایت رکن‌آذین را نداشت
مدیرفنی رکن آذین خاورمیانه گفت: شخصا به تیم اضافه شدم تا از اعتبار و آبروی خراسان رضوی دفاع کنم. شکست‌های سنگین رکن‌آذین برای خراسان رضوی زشت بود. می‌دانستم خیلی‌ها جرات اضافه شدن به رکن‌آذین در این شرایط را ندارند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین اسلامی پس از شکست تیمش مقابل سفیر گفتمان تهران بیان کرد: بازی باکیفیتی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم و می‌توانستیم به راحتی سفیر گفتمان را شکست دهیم، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی با اشاره به اینکه ۲ جلسه است که به تمرینات تیم اضافه شده است، گفت: مقداری ناهماهنگی میان من و بازیکنانم به خصوص در تعویض‌ها وجود داشت. به این بازیکنان ایمان داشتم که هدایت رکن‌آذین را پذیرفتم. در حالی که بازی بهتری ارائه دادیم نتوانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

مدیرفنی تیم رکن‌آذین مشهد افزود: همه از اوضاع رکن‌آذین خبر دارند. این تیم در ۱۷ بازی فقط ۴ امتیاز کسب کرده است. هدایت تیم را هم بدون هیچ قول و وعده‌ای پذیرفتم. مدیران باشگاه نیز از تیمی که به لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار دارد انتظار زیادی ندارند.

اسلامی اظهار کرد: نمی‌توان در ۹ بازی آینده انتظاری از این تیم داشت و نمی‌توان قولی بابت کسب نتیجه داد، اما شخصا به تیم اضافه شدم تا از اعتبار و آبروی خراسان رضوی دفاع کنم. شکست‌های سنگین رکن‌آذین برای خراسان رضوی زشت بود. می‌دانستم خیلی‌ها جرات اضافه شدن به رکن‌آذین در این شرایط را ندارند، اما به بازیکنانم ایمان داشتم و یکی از بهترین بازی‌های رکن‌آذین را به نمایش گذاشتیم که متاسفانه نتوانستیم امتیاز کسب کنیم.

وی عنوان کرد: بازیکن جدیدی دیگر نمی‌توانیم جذب کنیم. حتی در جذب کادرفنی نیز مشکل داریم. مسائلی وجود دارد که به تیم آسیب وارد می‌کند. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین شکل خود فصل را به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->